De Appel Support
Amsterdam, 5 oktober 2015…
…en dat moet zo blijven! Dat lukt ons niet meer zonder financiële steun van lezers en luisteraars. Nu ons voortbestaan na ruim 20 jaar op het spel staat vragen we je om hulp. In een kunstenveld waar voor schrijvende en reflecterende media (nog) geen structurele subsidie bestaat, wil Mister Motley* kunst en leven aan elkaar blijven knopen – voor iedereen. Het is er op of eronder – doe je ook mee?
Help Motley* gratis te houden voor iedereen!
*In 2023-2024 publiceerden we 312 nieuwe artikelen van 97 verschillende auteurs, van wie er 18 onder begeleiding debuteerden, bijna 100 podcastafleveringen, 17 langlopende samenwerkingen, een lessenreeks, zaalprogramma en online events. Het archief bevat meer dan 3.500 artikelen, interviews en podcasts, vrij toegankelijk.
Amsterdam, 5 oktober 2015…
Wat is het dapper dat je op deze leeftijd met je debuut komt. Deze opmerking valt in de eerste minuten…
-In de kantine. Vijf buschauffeurs, allen in dezelfde outfit en toevallig ook dezelfde sieraden: gouden ringen en kettingen….
Elf uur geweest, de stoeptegels liggen er voor een kwart in….
Jan Dibbets, de nestor van de beeldende kunst, loopt door een witte expositieruimte. Terwijl de camera hem volgt zijn er…
Bachelor’s Delight is een mixed media installatie van beeldend kunstenaar Jasmijn Visser. De expositie is de uitkomst van een ‘Artist’s Residency’…
-‘Hier moet je eruit he?’ vraagt een oude man achterin de bus….
-…
‘Komt mijn naam dan ook in het stuk voor?’ vraagt Roy. …
Stap 11 nog 4 kopers in de race.Stap 12 nog 4 kopers in de race.Wat ik al veel eerder had…
Het atelier van Irene van de Mheen (Ermelo 1967) is een ruimte in een ruimte. In een grote loods waar…
Iedereen ervaart wel eens hoe tijd steeds een andere functie in het leven kan hebben en lijkt te veranderen per…
Christiaan Bastiaans is fascinated by the extremes of the human condition. Through his interdisciplinary projects and artworks he explores the…
The wrecks dissolve above us; their dust drops down from afar—Down to the dark, to the utter dark, where the…