‘Durf politiek te dromen’ – in gesprek met Jeanne van Heeswijk
Beeldend kunstenaar Jeanne van Heeswijk is al drie decennia internationaal actief als kunstenaar. In wisselende collectieve vormen werkt ze vaak…
…en dat moet zo blijven! Dat lukt ons niet meer zonder financiële steun van lezers en luisteraars. Nu ons voortbestaan na ruim 20 jaar op het spel staat vragen we je om hulp. In een kunstenveld waar voor schrijvende en reflecterende media (nog) geen structurele subsidie bestaat, wil Mister Motley* kunst en leven aan elkaar blijven knopen – voor iedereen. Het is er op of eronder – doe je ook mee?
Help Motley* gratis te houden voor iedereen!
*In 2023-2024 publiceerden we 312 nieuwe artikelen van 97 verschillende auteurs, van wie er 18 onder begeleiding debuteerden, bijna 100 podcastafleveringen, 17 langlopende samenwerkingen, een lessenreeks, zaalprogramma en online events. Het archief bevat meer dan 3.500 artikelen, interviews en podcasts, vrij toegankelijk.
Beeldend kunstenaar Jeanne van Heeswijk is al drie decennia internationaal actief als kunstenaar. In wisselende collectieve vormen werkt ze vaak…
Maandag, op Internationale Vrouwendag, is de webshop van F-Razzor gelanceerd. Rijksakademie alumni uit de periode van 2014 tot 2017 verkopen…
Persis Bekkering schrijft maandelijks over de kunstwerken die haar blik op de wereld doen kantelen.In de christelijke gemeenschap waarin ik opgroeide,…
De kunstinstellingen in ons land zijn gesloten voor publiek. Mister Motley is vastberaden een aantal van deze noodgedwongen verborgen schatten zichtbaar…
Persis Bekkering schrijft maandelijks over de kunstwerken die haar blik op de wereld doen kantelen. …
Eva VischArtEZ – Interieur ArchitectuurEva Visch maakte eind 2018 een oude boerderij net buiten het centrum van Zwolle bewoonbaar. Ze voelde zich…
Wie dit jaar afstudeert heeft een turbulente afsluiting van vier jaar aan de academie. Ateliers sloten, eindexamen exposities werden uitgesteld…
Wie dit jaar afstudeert heeft een turbulente afsluiting van vier jaar aan de academie. Ateliers sloten, eindexamen exposities werden uitgesteld…
Waarom is hedendaagse kunst van belang voor kinderen? Kan kunst hen iets leren of hoeven we deze mogelijke functie niet zo duidelijk te formuleren?
Wat zijn deze contouren, onder welke omstandigheden uiten zij zich en hoe moeten zij worden geïnterpreteerd?